Unitat d'atenció al ciutadà

La Unitat d'Atenció al Ciutadà és la responsable de vetllar pel compliment dels drets i dels deures dels pacients, legalment atorgats. El nostre objectiu és garantir una atenció global de qualitat basada en una actitud de servei i de respecte.

L'horari d' atenció al públic els dies laborables de dilluns a divendres de 9h a 14h i els dimarts i dijous de 16h a 18h. Juliol i Agost de 9 a 14 h. 

Si vol contactar amb nosaltres, pot fer-ho personalment, dirigint-se a la Unitat d'Atenció al Ciutadà situada a la primera planta de l'Hospital, a través del telèfon d'atenció al ciutadà 93 807 55 76 o bé enviant-nos un correu electrònic a uac@csa.cat .  

L'horari per sol.licitar i recollir documentació clínica (informes, proves...) és els dies laborables de dilluns a divendres de 9h a 14h. Per a consultes telefòniques relacionades amb la sol.licitud de documentació clínica a través del telèfon 93 807 55 89.

Consorci Sanitari de l’Anoia
Av. Catalunya, 11 · 08700 · Igualada · Barcelona · T. 938 075 500
   Declaració Luxemburgo   Accés a la intranet   Nou Codi tipus   Acreditació ISO farmàcia   TOP 20 2016 2   Xarxa Catalana d\'Hospitals Sense Fum
Data última actualització: 20/04/2018