Aquesta eina, Google Traductor, facilita la traducció automàtica dels continguts del web. Consorci Sanitari de l'Anoia no es fa responsable de les versions obtingudes, que no tenen caràcter oficial.
* Els camps són obligatoris
Dona’ns el teu correu i rebràs confirmació d’aquest formulari
Necessitarem el programa en word i si teniu patrocinadors els logos dels mateixos per posar-los.
Si finalment la imatge i comunicació de la Jornada no la porta el CSA, caldrà però, el seu vist i plau abans de fer qualsevol difusió i/o publicació.
l'Olga Font és l’encarregada de protocol. Ens heu d'informar per sol·licitar-ho.
Quan el programa estigui tancat i validat per comunicació del CSA publicarem a l'agenda de la web del CSA i farem difusió de la Jornada interna i externa (Web CSA, Instagram, mailing als contactes que us interessi).
Ens haureu de passar els contactes de les entitats o persones externes al CSA a qui voleu fer arribar el programa.
Des de comunicació valoraran si fer nota de premsa.
Si la Jornada la celebreu dins l'hospital i entre setmana podem demanar a Sistemes hi hagi un tècnic informàtic controlant funcioni correctament el tema informàtic de la Sala de l'Hospital. El cost és de 30 euros/h
Si la Jornada no és a l'hospital i necessiteu suport tècnic àudio-visual us podem passar un contacte i us encarregueu vosaltres.
Si voleu càtering, des d'Aula Oberta del CSA treballem amb ARCASA. Si ho feu dins l'hospital podem gestionar el tema nosaltres i passar-vos preus i fer la comanda escollida. Si és fora de l'hospital però és a Igualada o prop els hi podem preguntar disponibilitat i preus.
Si ho gestionem nosaltres (ARCASA) caldrà ens digueu qui paga l'esmorzar per nosaltres coordinar el tema de comanda i corresponent pagament. Si no feu el càtering amb ARCASA no ens encarreguem de la gestió.
Farem el seguiment de les inscripcions. Les rebudes, les baixes i modificacions. Amb les inscripcions rebudes, tres de dies abans enviarem un recordatori a totes les persones inscrites amb enllaç al programa.
Us prepararem el llistat de control d'assistència per l'entrada a la Jornada. Les persones assistents hauran de signar el full d'assistència.
Tingueu en compte que necessitareu 2 o 3 persones a l'entrada de la Sala per controlar l'arribada, fer signar i entregar la documentació si és que en doneu. També potser necessiteu dins l’espai de la Jornada un auxiliar de sala (aigües, rètols, micròfons, llums). Tant les persones de l'entrada com l'auxiliar de la sala les heu de facilitar vosaltres.
Us podem fer els rètols amb els noms dels ponents i convidats a la inauguració o cloenda.
Us preparem l'enquesta de satisfacció amb el QR per al final de la Jornada i també us farem arribar els resultats.
L'endemà laborable a la Jornada enviarem un correu d'agraïment a tots els assistents a la Jornada amb el QR i enllaç de l'enquesta de satisfacció per qui no hagués pogut contestar al final de la Jornada.
Farem els certificats a tots els assistents, al comitè organitzador i als ponents i moderadors. Els certificats corresponents els enviarem per correu electrònic en pdf o enllaç corresponent al pdf.
Com a molt tard 2 mesos abans de la data de la Jornada el/la director/a de la Jornada ens ha de facilitar tota una informació sobre la mateixa (us passarem un document per omplir) com per exemple la justificació, els objectius generals, els objectius específics, el cv breu dels ponents...
Fer la sol·licitud comportarà pagar una taxa al CCFC (presencial 159 euros i mixta 190 euros aprox.) que ens cobra “Acredita”