Benvingut/uda al Portal de Transparència del Consorci Sanitari de l'Anoia
La LLEI 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern instaura, entre altres, el dret ciutadà d'accés a la informació pública, entenent com a tal la informació elaborada per l'Administració i la que aquesta té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l'exercici de les seves funcions.
Les persones tenen així dret a sol·licitar i obtenir la informació pública, en els termes i les condicions regulats per aquesta Llei. La informació es comunicarà al sol·licitant, preferentment de forma electrònica.
En aquesta secció del Portal de Transparència es publicaran també aquelles informacions que puguin tenir interès general, i/o siguin demanades amb més freqüència per via de l'exercici d'aquest dret d'accés a la informació pública, quedant així disponibles per al conjunt de la ciutadania.
Els navegadors recomanats per a aquesta web són Internet Explorer o el Google Chrome.
Podeu fer la sol·licitud d'informació al Portal de Transparència de la Generalitat.
ÍNDEX PORTAL
- Organització institucional i estructura administrativa
- Normativa i informació d'interès jurídic
- Serveis públics
- Plans i programes
- Govern obert
- Servidors públics
- Contractes, convenis i subvencions
- Gestió econòmica i pressupostària
- Patrimoni
- Gestió de documents, de dades personals i dades estadístiques
1. ORGANITZACIÓ INSTITUCIONAL I ESTRUCTURA ADMINISTRATIVA
- Descripció de l'organització
- Òrgans de govern, perfil i acords Consell Rector
- Estatuts del CSA
- Organigrama (Estructura organitzativa)
- Cartera de Serveis
3. SERVEIS PÚBLICS
- Catàleg de serveis del CSA
- Avaluació de l'acció pública
- Qualitat percebuda - Enquestes PLAENSA
- Informació Central Resultats
6. SERVIDORS PÚBLICS
- Relació d'alts càrrecs i directius
- Agendes públiques, obsequis i invitacions a alts càrrecs i directius
- Alts càrrecs i les seves retribucions
- Declaracions de béns patrimonials i interessos alts càrrecs
- Resolucions de compatibilitats
- Viatges a l'estranger per raó de càrrec
- Relació de llocs de treball
- Ocupació_Retribucions de la Plantilla
- Oferta d'ocupació pública i convocatòries
- Processos de selecció i de promoció interna
- Alumnes admesos a les activitats formatives
- Tercer Conveni Col·lectiu SISCAT
- Taules salarials
- Informació representació sindical (i cost)
- Resolucions de compatibilitats
7. CONTRACTES, CONVENIS I SUBVENCIONS
- Contractació pública - (inclou menors, licitacions, contractes subscrits, estudis i informes contractats...)
- Dades estadístiques sobre contractes adjudicats
- Contractes i convenis subscrits i encàrrecs de gestió
- Subvencions i ajuts públics previstos i atorgats (no en tenim)
- Control financer de les subvencions i els ajuts públics atorgats
-
CONTRACTACIÓ I CONVENIS
Contractació
a) Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014 (d'ara endavant, LCSP).
b) Decret Llei 3/2016, de 31 de maig, de mesures urgents en matèria de contractació pública (d'ara endavant, DL 3/2016).
c) Reial decret 817/2009, de 8 de maig, pel qual es desenvolupa parcialment la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic (d'ara endavant, RD 817/2009).
d) Reial decret 1098/2001, de 12 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques, en tot allò no modificat ni derogat per les dues disposicions esmentades anteriorment (d'ara endavant, RGLCAP).
e) Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics, i la seva normativa de desplegament; Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya, i la seva normativa de desplegament; Decret 96/2004, de 20 de gener, pel qual es regula la utilització dels mitjans electrònics, informàtics i telemàtics en la contractació de l'Administració de la Generalitat; i Decret 107/2005, de 31 de maig, de creació del Registre Electrònic d'Empreses Licitadores de la Generalitat de Catalunya.
Convenis
Llei 44/2003, de 21 de novembre, d'ordenació de les professions sanitàries
Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic de les administracions públiques
Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic
Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del sector públic
8. GESTIÓ ECONÒMICA I PRESSUPOSTÀRIA
- Pressupost
- Execució del pressupost (enllaç Pressupost Generalitat)
- Justificació o rendició de comptes per part de persones beneficiàries de la subvenció o ajut atorgat
- Pressupostos aprovats, executats i liquidats
- Comptes anuals
- Informes d'auditoria
- Publicitat institucional
10. GESTIÓ DE DOCUMENTS, DE DADES PERSONALS I DADES ESTADÍSTIQUES
- Memòria anual
-
PROTECCIÓ DE DADES
Reglament (EU) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques en allò que respecta al tractament de dades personals i la lliure circulació d'aquestes dades (endavant, RGPD)
Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
ENLLAÇOS D'INTERÈS
- Comissió jurídica assessora
- Consell de Treball, Econòmic i Social
- Consell de garantíes estatutàries de Catalunya
- Comissió de garantia de dret a la informació pública
- Autoritat Catalana de Protecció de Dades
Per a qualsevol consulta, podeu dirigir-vos a l’Oficina de Relacions Institucionals, Govern i RSC del Consorci Sanitari de l’Anoia
Telèfon 938075536 / Correu electrònic: ofont@csa.cat